Давно відомо, що створити якісний продукт – це тільки половина справи, але без якісного відділу продажу навіть найкращий проєкт не буде успішним. Вже наприкінці ХХ століття комерційна справа почала набирати шалених обретів, почали випускатися книги, виходити статті та створюватися тренінги з продажу будь-чого, навіть повітря. В сучасному світі існує мільйон і одна тисяча професійних тренерів з столітнім досвідом, які з усіх рекламних джерел прагнуть довести тобі свою необіхність. Але всі ми знаємо, що «старий воїн – мудрий воїн» і всі наші уроки найкраще запам’ятовуються на власному досвіді. Проте існують помилки, які найчастіше трапляються в сфері продажів і зараз ми їх розглянемо.

- Внутрішня непевпевненість в собі або в тому, що продаєш – 70% успіху в продажах це впевненість в кожному Вашому слові та в кожній Вашій дії. Власна невпевненість підсвідомо породжує невпевненість у прийнятті позитивних рішень Вашого клієнта. Тому потрібно перебороти дану особливість, якщо це Вам не під силу – з продажів геть, можливо, на Вас давно чекає робота, яка прийдеться до смаку.
- Клієнт на один день – часто трапляється серед початківців, головне – продати товар, подальша доля клієнта менеджера не цікавить. Тому з кожним клієнтом потрібно будувати тісні взаємовідносини, після першого продажу обов’язково підтримуйте зв’язок, відчувайте його потреби, Ваші клієнти при правильному підході завжди будуть купувати тільки у Вас і не важливо, скільки Ви змінили роботодавців.
- Низька професійність – обов’язковим для кожного є самоосвіта, адже в наш час кожен день приносить зміни в агробізнес: Верховна Рада підписала новий закон, відбулося злиття великих холдингів, хтось зазнав банкрутства – всі ці новини Ви повинні знати. Окрім цього потрібно завжди вдосконалювати знання по агрономії, адже хто як не Ви надасть корисну пораду, яка стане причиною кращого не тільки врожаю, а й враження клієнта про Вас.
- Нездатність бути лояльним – в агробізнесі часто потрібен товар на вчора, знижка, що не регламентована правилами компанії, вранці стільці – ввечері гроші, доставка поштовими голубами та інше. Легко просто сказати ні, але якщо піти на ризик під власну відповідальність – можна отримати і більший прибуток, і більшу довіру клієнта до Вашої персони. Тому ризик має місце, якщо Ви, звичайно, наділені ризик-орієнтованим мисленням.
- Внутрішній песимізм – професійним менеджером не тільки стають, але й народжуються. Тому кожну хвилину Вашої роботи від Вас має віяти впевненість, оптимізм, віра в успіх не тільки власний, а й Ваших клієнтів. Сум, зневіру, поганий настрій залиште на наступне життя, або в крайньому разі на бармена, що чекає на Вас в п’ятницю в улюбленому барі.
Отже, якщо Ви обрали для себе динамічну, ризикову, сповнену злетів та падінь професію менеджер з продажу, не забувайте про головні засади розкриття внутрішнього потенціалу та досягнення успіху. Адже найголовніше, щоб та праця, яку обрано, приносила максимально захоплення та жаги до створення кожного дня неймовірним. Крокуй до успіху разом з BIONORMA!